جستجو
Menu
image

اعطای وام قرض الحسنه بدون کارمزد به مدافعان سلامت

اعطای وام قرض الحسنه به مدافعان سلامت

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از اعطای وام یکصد میلیون ریالی قرض الحسنه به مدافعان سلامت با همکاری سازمان اقتصاد اسلامی خبر داد.

 

علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در نشستی که با حضور اعضای هیأت مدیره سازمان اقتصاد اسلامی ایران و جمعی از مسؤولان برگزار شد، امضای تفاهم‌نامه بین ستاد مقابله با کرونا و این سازمان را اقدامی ارزشمند برای قدردانی از زحمات مدافعان سلامت عنوان کرد.

 

زالی با بیان اینکه سازمان اقتصاد اسلامی همواره در فقرزدایی با ابتنا به ارزش‌های انقلاب اسلامی پیشتاز بوده است، از امضای این تفاهم‌نامه برای تکریم از مدافعان سلامت به عنوان فرزندان برومند کشور که از پیشقراولان نبرد با کرونا هستند، ابراز خرسندی کرد.

 

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران ضمن با ارزش خواندن اقدام سازمان اقتصاد اسلامی، اظهار کرد: همه نهادهای سیاسی، اجرایی و اجتماعی کشور می توانند با تاثی از سازمان اقتصاد اسلامی در مسیر تکریم و حمایت از مدافعان سلامت گام بردارند.

 

در بخش دیگری از این نشست، علاءالدین میرمحمد صادقی رئیس هیأت مدیره سازمان اقتصاد اسلامی ضمن آرزوی سلامت و رفع بلا برای مردم کشور و جامعه اسلامی از زحمات ارزشمند کادر درمان قدردانی کرد.

 

در ادامه این نشست عبدالله فرجی مدیرعامل سازمان اقتصاد اسلامی نیز با بیان اینکه طبق این تفاهم نامه ۸ هزار نفر از کادر درمان وامی به مبلغ ۱۰ میلیون تومان بدون کارمزد دریافت می کنند، هدف این سازمان را ترویج وام قرض الحسنه ذکر کرد.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر هزار صندوق قرض الحسنه تحت نظارت این سازمان در حال فعالیتند، توضیح داد: سازمان اقتصاد اسلامی، در مرحله اول آمادگی پرداخت ۵ هزار وام به کادر درمان را دارد، همچنین با اعلام آمادگی چند صندوق تحت نظارت این سازمان در تهران، تعداد این وام ها به ۸ هزار می رسد.

 

در همین راستا "صندوق پس انداز و قرض الحسنه جوادالائمه علیه السلام" نیز برای پرداخت وام 100 میلیون ریالی بدون کارمزد به کادر درمانی مقابله با ویروس کرونا با سازمان اقتصاد اسلامی اعلام همکاری نموده است.

 

"ضمنا پرداخت وام به کادر درمانی بیماران کرونایی، پس از اخذ معرفی نامه از کارگزینی واحد مربوطه و تائید سازمان اقتصاد اسلامی به این صندوق امکان پذیر خواهد بود."

 

 

روابط عمومی صندوق پس انداز و قرض الحسنه جوادالائمه (ع)

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صندوق پس انداز و قرض الحسنه جواد الائمه (علیه السلام) می باشد.