جستجو
Menu
image

ارزش روز سهام عدالت از 3 تا 4 میلیون تومان

تا ظهر روز چهارشنبه، ۱۱ تیر ماه امسال ارزش ۳۰ درصد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی از ۴٫۳ میلیون تومان عبور کرد.


آخرین محاسبات نشان می‌دهد که تا ظهر روز چهارشنبه، ۱۱ تیر ماه امسال ارزش ۳۰ درصد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی از ۴٫۳ میلیون تومان عبور کرده است.
بنابراین خیلی از سهامداران سهام عدالت که هنوز از بانک‌ها پولی دریافت نکرده‌اند می‌توانند منتظر واریز به این میزان باشند.

آن طور که در رسانه‌های مختلف آمده است، ارزش سهام عدالت صاحبان سهام ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۴.۳ میلیون تومان رسید.
بنابراین آنها که دارای سهام عدالت یک میلیون تومانی بودند اکنون صاحب سهام عدالتی به قیمت ۲۸٫۶ میلیون تومان هستند. در صورتی که این افراد آزادسازی را انتخاب کرده باشند اکنون می‌توانند منتظر واریز ۳۰ درصد این مبلغ یعنی ۸٫۶ میلیون تومان از سوی بانک‌ها باشند.

برای فروش سهام عدالت به کجا مراجعه کنیم؟

سهامداران سهام عدالت که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به کارگزاری‌های بانکی و غیربانکی نسبت به فروش سهام خود تا سقف ۳۰ درصد اقدام کنند، لیستی از کارگزاری‌ها در این گزارش آمده است.

این افراد در روزهای ششم تا سیزدهم خرداد ماه فرصت داشتند که درخواست فروش ۳۰ درصد سهام خود را به بانک‌ها بدهند و بانک‌ها از طریق کارگزاری‌های خود اقدام کنند.
در وکالتنامه‌ای که سهامداران در بانک‌ها امضا کرده‌اند، ۳۰ درصد سهام به صورت یک جا به فروش گذاشته می‌شود، اما سهامدارانی که در بازه زمانی ذکر شده اقدام نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های فروش سهام عدالت برای فروش سهام خود تا سقف ۳۰ درصد اقدام کنند. این افراد می‌توانند سهم و تعداد آن را مشخص کنند و این امکان را نیز دارند که کمتر از ۳۰ درصد از سهام را بفروشند.

سهامداران برای فروش سهام خود می‌توانند به سامانه معاملات سهام عدالت در کارگزاری‌ها و یا در کارگزاری‌های بانکی مراجعه کنند، سهامدار باید به کارگزاری بانکی مراجعه کند که شماره شبا حساب خود در آن بانک را به سازمان خصوصی‌سازی داده است.

طبق گفته دبیر کل کانون کارگزاران، اگر فردی می‌خواهد وارد سامانه معاملات سهام عدالت شود باید حتما از قبل روش مستقیم را انتخاب کرده‌ و شماره موبایلی که در سامانه سازمان خصوصی‌سازی ثبت شده به نام خودش باشد.


فیلم آموزش فروش سهام عدالت


 

 

تجارت نیوز

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صندوق پس انداز و قرض الحسنه جواد الائمه (علیه السلام) می باشد.