جستجو
Menu
image

پیام تسلیت در پی درگذشت آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا

پیام تسلیت صندوق پس انداز و قرض الحسنه جوادالائمه(ع) در پی درگذشت آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا

 

آیت الله استاد سید عبدالله فاطمی نیا از اساتید عرفان و اخلاق و ادعیه اهل بیت علیه السلام درگذشت.


اعضای هیئت امناء و هیئت مدیره صندوق پس انداز و قرض الحسنه جوادالائمه(ع) در پیامی درگذشت عالم ربانی، استاد عرفان و اخلاق، آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا را تسلیت گفتند.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«الَّذِینَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلَائِکَةُ طَیِّبِینَ یَقُولُونَ سَلَامٌ عَلَیْکُمُ ادْخُلُوا الْجَنَّةَ بِمَا کُنتُمْ تَعْمَلُون»

 

درگذشت عالم جلیل القدر و معلم اخلاق، آیت الله حاج سید عبدالله فاطمی نیا (ره)، که عمر با برکت خود را برای خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم، اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و عالم تشیع صرف کرد، موجب تأسف و اندوه فراوان گردید.

 

این استاد سالک، عمرش را در مسیر جهاد علمی و تبیین معارف معنوی اسلام گذراند و شاگردانی را تربیت کرد.

 

توفیق معنوی این استاد اخلاق، حاصل بهره برداری معرفتی و معنوی از نفس قدسی بزرگانی همچون علامه طباطبایی و علامه سید محمدحسن الهی، علامه محمدتقی آملی، آیت الله سید رضا بهاءالدینی، آیت الله محمدتقی بهجت، علامه محمدتقی جعفری، آیت الله اراکی و آیت الله فاضل لنکرانی بوده است.

 

تسلط وی بر آیات و روایات و ادعیه و ادبیات عرب و تاریخ اسلام و زیست سلوکی علما و میراث تمدنی و عرفان و اخلاق بر رشد مخاطبان مؤثر بوده است.


علاقه مندان به اندیشه این دانشمند فرهیخته می‌توانند از سخنرانی‌های مکتوب وی از جمله «یک نکته از هزاران»، «نکته‌ها از گفته‌ها» و «شرح و تفسیر زیارت جامعۀ کبیره» استفاده کنند.

 

خداوند سبحان روح و ریحان و جنت نعیم و ضیافت نبوی و علوی و رضوی را نصیب این عالم متخلق سازد.


 

 

روابط عمومی صندوق پس انداز و قرض الحسنه جوادالائمه(ع)

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صندوق پس انداز و قرض الحسنه جواد الائمه (علیه السلام) می باشد.